28. februar 2010

Solskinnssøndag

Det er så deilig når sola skinner. Man får liksom en bekreftelse på at det går mot vår og sommer. Men det har vært en kjempefin vinter, så jeg skal nå ikke klage på det.

I dag var det 8-10 minusgrader i Fjellsiden. Helt perfekt. Stille og fredelig har det vært også. Bare så synd søndagene går så alt for fort.

Dessverre hadde det lagt seg litt dis uti fjorden etter et aldri så lite utslipp fra industrien. Men den forsvinner nok til i morgen.

Nesten litt rart at det har gått to måneder av 2010 allerede. I morgen er det mars. Og i slutten av mars kommer påska med noen etterlengtede fridager. Herlig!

3 kommentarer:

  1. Ja, det er fantastisk herlig når solen skinner og man kjenner varmen fra den! Hos meg har jeg sett et ganske så sikkert vårtegn; den yngste pusen har vært innekatt hele vinteren og hin dagen ville hun ut. Helt frivillig.

    SvarSlett
  2. Da er vinteren kjempefin når det er slikt vær!:)

    I vinterferien har vi hatt kjempefint vær med sol og blå himmel nesten hver dag!:) Det er da vi ser at det går mot vår!:)

    Ønsker deg en kjempefin uke!:)

    Bloggklem fra
    Toril (Hakrilas)

    SvarSlett
  3. Nydelig vær ser jeg. Ja jeg har jo vært der før når det har vært masse snø :-) Jeg synes det ser litt fint og magisk ut med disen på fjorden. :-)

    SvarSlett