27. juli 2010

Tett!

Det begynte på søndag med nysing og snufsing og inntak av allergimedisiner. Men det var visst ikke allergi likevel. Derimot har forkjølelsen sneket seg opp i Fjellsida og Mandy Lou er "dett i des'n". En begrederlig tilstand. Og det går utover nattesøvnen. Blæh!

Har vært lysten på jordbær i mange dager nå. Tok en tur på butikken i kveld i håp om at røde deilige jordbær ville lyse mot meg når jeg kom inn. Men neida. Jo, de hadde jordbær, men rødfargen var ikke noe å skryte av. De så verken gode eller ferske ut. Og jeg var ikke villig til å betale 30-35 kr for en kurv med halvmodne (og sure?) jordbær.

Trøstegevinsten ble ananas og melon. Skikkelig forfriskende. Spesielt ananasen. Men jeg glemmer ikke jordbæra så fort, så jeg håper det åpner seg en mulighet for å jafse i seg noen røde søte bær senere i uka.

2 kommentarer:

  1. God bedring! Tungt å være forkjølt nå som det er så varmt. Håper forkjølelsen din retter på seg snart.

    Åhh jordbær er kjempegodt!:) Nå er jo de Norske jordbærene kommet i butikken også.

    Ha en fin sommerdag!:)

    SvarSlett
  2. Men stakkars deg da. Håper du i skrivende stund er blitt bedre. :O)

    SvarSlett