11. desember 2010

Julestemning

Bare to uker igjen til jul. Tida går da så alt for fort. Men det går nok i orden med ting og tang i år også tenker jeg. :)

I kveld har jeg vært i det kreative hjørnet og dekorert noen lys. Tipsene fikk jeg av Hobbykråa na mor. Så jeg ble vel mer på hermegås-stadiet her. Men ta gjerne en tur innom siden hennes for å se på alt det fine hun lager.



Disse hjertene i nydelig hardangersøm har jeg kjøpt av ei jeg kjenner. Men har ikke bestemt meg på om jeg gir dem bort eller velger å beholde dem selv. De var så fine at jeg bare måtte ha dem uansett!

Julekortene har også begynt å dumpe ned i postkassen. Skikkelig koselig.

Ellers ble jeg oppringt i dag med beskjed om at jeg hadde vunnet en tur for to til København. Loddene hadde jeg kjøpt i sommer, og ikke ofret en tanke etter det. Så det var en skikkelig overraskelse.

Ja, nå er det snart jul. Ha en riktig fin førjulstid!


1 kommentar:

  1. hei og hopp!!
    ska sei at det er noen som har det her, men samtidig fortjener du jaggu en tur til Kjøbenhavn. Gratulerer så mye med premien!! Det er vakkert i Danmark. Så fint du har dekorert lysene. Koselig innlegg...

    SvarSlett