31. januar 2013

Bare måtte

Jeg bare måtte drømme meg litt bort i dag. Drømme meg fram til den deilige sommertiden.


Drømmer også litt tilbake til gårdagen da vi kjørte over fjellet i nydelig vintervær. Nesten aldri sett det så fint der oppe før, med sol, frostrøyk og snø på trærne. Og jeg uten kamera så klart. Kunne jo ikke ha med meg stort kamera på bytur. Men det spørs vel om jeg noensinne hadde kommet meg til byen om jeg hadde hatt med kameraet. For da tror jeg at jeg hadde måttet gått langs veien og ikke kjørt. :)

I dag er det 0 grader og sludd. Yuk! Håper det ikke blir så mye nedbør, og at det snart blir stabilt og kaldt igjen. I mellomtiden får jeg bare kose meg med å se på finværsbilder i arkivet.

Ha en fin dag og besøk gjerne Himmelsk hos Petunia


9 kommentarer:

  1. På sånne dager er det godt å drømme litt... ;)
    Bildet ditt viser herlig sommeridyll. Man kan nesten kjenne sola som varmer, og litt humlesurr..
    Ha en fin dag! :)

    SvarSlett
  2. Deilig å kunne drømme seg litt bort, spesielt når vinteren ikke viser seg fra sin beste side.
    Ha en flott torsdag
    Klem fra Siv

    SvarSlett
  3. Flott bilde til temaet "Himmelsk"!

    SvarSlett
  4. Herlig å drøyme seg vekk i slikt eit nydelig himmels bilde.

    SvarSlett
  5. Et lite stykke vakkert Norge :-) Virkelig noe å se frem til. Her er det kaldt i dag, men lyst og fint, nesten litt vårlig :-)

    SvarSlett
  6. Jeg er med på den drømmen jeg også! :)
    Herlig bilde!

    SvarSlett
  7. Very beautiful photo!Thank you for it and have a nice day!

    SvarSlett
  8. Her kom snø i dag!
    Har ikkje vore ordentleg snø sidan i fjor i romjula..

    Og ja, eg drøymer ;-)

    God helg!

    SvarSlett
  9. it won't be long before warm days truly return.

    SvarSlett