29. juni 2015

Søndagstur

For en herlig sommerdag!
 

Selv om jeg hadde lyst til å dra tilbake på katteutstillinga også søndag (se forrige innlegg), frista det mer å være ute i det fine været. Så både jeg og kattesnuskene fikk være ute i mange timer.


Etter en tid følte jeg for å se litt vann. Ikke bare skue fjorden fra fjellsiden.


Så da fant jeg meg ei elv. Og her er det lenge siden jeg har vært. 


En glemt perle hvor jeg fikk være helt alene under blå himmel.


Veien fortsetter på den andre siden. Man kan kjøre over med traktor eller lignende.


Godværsskyer var det også noen av.


Glad jeg kom på å dra hit. Etterpå avslutta jeg dagen med flere verandaaktiviteter. :)
 
 
Ha ei fin uke!
 
 


2 kommentarer:

  1. Nydeleg turområde.
    Der er så roleg og avslappande ved stille vatn.
    Takk for at du deler så fine bilde.

    Ha ei fin sommarveke.

    SvarSlett
  2. Oh, det är sådana ställen jag vill ut och gå på tur på och ha picknick med och bara sitta och njuta!
    Vackert!
    Agneta kram

    SvarSlett